Iedereen is welkom bij de NRVK en van harte uitgenodigd om lid te worden. Zowel actieve ervaren fokkers, beginnende fokkers, eigenaren van een Vosdwerg als huisdier, als sponsor tot geïnteresseerde van het konijn in het algemeen.

De NRVK is vanaf 1 maart 2016 de officiële rasclub voor de Vosdwerg en lid van de KLN. Deze informele vereniging met statuten staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Vanaf die datum kunnen leden lid worden. Uiteraard kunt u zich nu al aanmelden.

Fokkerslidmaatschap

Met een fokkers lidmaatschap bent u volledig lid en kunt u gratis dieren inzenden op de fokkersdag. U wordt op de hoogte gehouden van alles binnen de vereniging en hebt volledig stemrecht.

€15.00 per jaar

Jeugd lidmaatschap

Leden onder de 18 jaar vallen onder het jeugd lidmaatschap. Zij hebben geen stemrecht. Wel kunnen zij gratis dieren inzenden op de fokkersdag en worden zij volledig betrokken bij de vereniging.

€7.50 per jaar

Ondersteunend lidmaatschap

Ondersteunende leden kunnen geen dieren inzenden op de fokkersdag of rasprijzen winnen. Zij zijn liefhebbers en dragen het ras en de vereniging een warm hat toe. Ondersteunende leden worden volledig betrokken bij de vereniging.

€7.50 per jaar per jaar

Wilt u rustig nalezen wie de NRVK is en wat een lidmaatschap voor u kan doen? Download hier de ledenbrief en het aanmeldformulier.

Heeft u vragen neem dan contact op met het contactformulier rechts.

Ledenbrief
Ledenbrief_NRVK.pdf
Adobe Acrobat document 124.8 KB
Aanmelding formulier
Aanmeldingsformulier_leden_2018.pdf
Adobe Acrobat document 248.8 KB

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.