De NRVK is hun sponsoren zeer dankbaar voor hun donatie!

Zonder hen kan een vereniging niet bestaan.

Zonder vereniging kan de Vosdwerg en de Vospels structuur niet ondersteunt

en gepromoot worden door de liefhebbers.

Noodzakelijk met het oprichten en bestaan van een vereniging zijn gelden nodig voor allerlei zaken zoals de notariskosten, porto- en promokosten, clubprijzen, kosten vergaderingen en fokkersdag/tentoonstelling etc. Naast de kosten voor de oprichting is het ook belangrijk dat er leden zijn. De Vosdwerg is nog een jong ras en heeft daardoor nog te weinig fokkers om een vereniging te dragen en de Vosdwerg en Vospels structuur te promoten. Heeft u belangstelling om de nieuwe vereniging te helpen met een gift of met een servicelidmaatschap dan zijn de leden u erg dankbaar. Uiteraard kunt u dit stil doen maar zij zullen u ook graag een voorstel doen hoe zij u als donateur/adverteerder kunnen bedanken in de vorm van reclame op de website en promotiemateriaal.

Waarom juist ons ondersteunen of bij ons adverteren?

De NRVK is een jonge rasvereniging met een moderne visie op het houden en fokken van raskonijnen, in ons geval konijnen met een Vospels structuur en de Vosdwerg. Dierwelzijn is bij de NRVK een positief woord en zij denkt mee hoe sportfokkers hier een meerwaarde in kunnen zijn. Zij wenst dat ieder konijn zelf verzorgend is en geen hinder mag ondervinden van een bijzondere pels. Belangrijk vind de NRVK biodiversiteit en behoud van rassen en gezonde genetische groepen. Voor welzijn en behoud van biodiversiteit zijn mensen nodig. Voeding, bij-voeders, huisvesting en verzorging zijn belangrijke onderwerpen. Rasfokkers die plezier hebben in het houden van konijnen. Met sportiviteit en delen van elkaars passie hopen zij dat de leden zich welkom en thuis voelen bij de speciaalclub. De NRVK onderscheid zich van andere speciaalclubs in de lagere gemiddelde leeftijd van de leden en een gelijkheid in het aantal mannen en vrouwen. Ieder lid is even belangrijk, zo ook elk individuele beleving van de sportfok.

Deelt u onze visie? Wij werken graag samen met betrokken donateurs, sponsoren en adverteerders.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

De NRVK heeft sponsor pakketten samengesteld. Mailt u naar vosdwerg@hotmail.com voor meer informatie hierover. Heeft u ideeën of wensen hoe u de NRVK wilt steunen dan horen wij graag van u.

Wat hebben wij nodig?

Wij beginnen met een lege kas en om een vereniging gezond te maken en te houden hebben wij gelden nodig. Voor elke euro is de vereniging erg dankbaar en zal op de juiste manier geïnvesteerd worden. U kunt met ons afspreken als u wensen heeft voor een doel.
Een rasvereniging looft clubprijzen uit aan haar leden. Dit kan in diverse vormen. Gebruikelijk is een geldprijs of een bokaal. Wij staan er voor open (ook om de uitgave te drukken) om dit anders in te vullen. Vindt u het leuk om uw product beschikbaar te stellen als prijs dan zullen de winnaars u dankbaar zijn.